“De veelzijdigheid en impact van de projecten waar ik aan werk, maken mijn rol bij Buro Hebe elke dag uitdagend en betekenisvol.”
MOTIVATIE
Al van jongs af aan heb ik een grote passie voor onderwijs. Ik heb gestudeerd aan de Academische Lerarenopleiding Primair Onderwijs (ALPO), waar mijn interesse voor zowel lesgeven als het onderwijssysteem verder is aangewakkerd. Na mijn afstuderen heb ik een aantal jaar met veel plezier lesgegeven in het primair onderwijs. Daarnaast heb ik ervaring als onderwijskundige en trainer in o.a. het voortgezet onderwijs. Deze ervaringen gaven me inzicht in de diversiteit en complexiteit van het onderwijsveld en hebben mijn interesse in verandermanagement en onderwijsinnovatie versterkt.
LEERTRAJECT
Vanuit mijn behoefte om meer verschillende plekken en rollen in het onderwijsveld te ontdekken, ben ik gaan werken bij OchtendMensen, binnen het thema onderwijs. Hier doe ik een driejarig ontwikkeltraject, waarbij ik naast mijn opdrachten een intensief leertraject volg, onder andere gericht op project- en programmamanagement.
Vanuit OchtendMensen doe ik verschillende opdrachten voor Buro Hebe. Thema’s waaraan ik onder andere werk zijn burgerschap, toekomstbestendig organiseren en wetenschapsonderwijs. De veelzijdigheid en impact van de projecten waar ik nu aan werk, maken mijn rol bij Buro Hebe elke dag uitdagend en betekenisvol.
Een project waar ik trots op ben, is mijn werk als projectleider burgerschap op een grote vo-school. Hier breng ik mijn kennis en vaardigheden samen: het maken van heldere plannen, het betrekken van mensen in elke stap en het creëren van draagvlak. Dit soort trajecten laten zien hoe samenwerking tot de beste resultaten leidt.