Versterken

Maatschappelijke ontwikkelingen die elkaar in een rap tempo opvolgen, vragen om flexibele onderwijsorganisaties. En dat vereist een stabiele basis.

Hoe het Nationaal Programma Onderwijs het onderwijs in Caribisch Nederland versterkt: een samenwerking met Buro Hebe
Hoe het Nationaal Programma Onderwijs het onderwijs in Caribisch Nederland versterkt: een samenwerking met Buro Hebe
In dialoog en co-creatie werken aan onderwijsverbetering en een onderwijsagenda
In dialoog en co-creatie werken aan onderwijsverbetering en een onderwijsagenda

Een stevige basis

Buro Hebe helpt scholen in het funderend onderwijs om de basis op orde te brengen én te houden. Of het nu gaat om een specifieke uitdaging of een bredere ontwikkelingsambitie, we beginnen altijd bij het versterken van al het goede wat er is. Zodat er vanuit daar groei en beweging mogelijk is. Wij adviseren en ondersteunen bijvoorbeeld in projectontwikkeling en implementatie van basisvaardigheden en praktijkgerichte programma’s. Ook op het gebied van HR, financiën en kwaliteitszorg kunnen we scholen helpen versterken.

Onze aanpak is gericht op

  • De ondersteuningsvraag vanuit team of organisatie
  • Structureel verstevigen van de bestaande kwaliteiten
  • Aangaan van praktische uitdagingen zonder verlies van motivatie

Onze werkwijze

Bij Buro Hebe werken we aan nieuwe verhalen voor onderwijs. Daarbij staan we voor frisse perspectieven die passen binnen het grotere geheel. We zien onderwijsvraagstukken altijd in context, met oog voor de gehele organisatie en dat wat al goed is. Een op maat gemaakte oplossing vanuit een systemische aanpak is dan ook iets wat je bij ons altijd krijgt. Lees meer over onze werkwijze.

deco-img
Buro Hebe -075
Benieuwd hoe wij jouw organisatie kunnen versterken?
Jacqueline gaat graag met je in gesprek.
Verder lezen
Toekomstbehendig onderwijs is nu (inclusief dialoogkaart)!
Toekomstbehendig onderwijs is nu (inclusief dialoogkaart)!
De Kohnstammlezing van Robbert Dijkgraaf (2022): de school als vrijplaats
De Kohnstammlezing van Robbert Dijkgraaf (2022): de school als vrijplaats